Regulamin świadczonych usług

Poniższy regulamin powstał na bazie mojego doświadczenia oraz najczęściej zadawanych przez Was pytań. Regulamin ma na celu ułatwienie Nam współpracy oraz komunikacji. W regulaminie znajdują się wszystkie najważniejsze aspekty działalności fotografa!

  1. Każdy klient zapisujący się na sesje ma obowiązek zapoznania się z regulaminem. Zapis na sesje zdjęciową jest adekwatne z akceptacją regulaminu i warunków w nim zawartych
  2. Aby zapisać się na sesję należy skontaktować się z fotografem w celu umówienia się na najbliższy dostępny termin. Rezerwacji najlepiej dokonywać z min. miesięcznym wyprzedzeniem
  3. Warunkiem rezerwacji terminu sesji jest wpłata zadatku w wysokości 100 zł  na konto bankowe fotografa. Zadatek jest bezzwrotny
  4. Klient ma prawo do jednorazowego przełożenia terminu sesji, jednak odbyć się to może tylko w wyjątkowych sytuacjach np. choroba, pobyt w szpitalu. klient ma obowiązek wcześniejszego poinformowania fotografa o zaistniałym zdarzeniu minimum 24h przed sesją. Brak informacji oraz niestawienie się na sesji skutkuje brakiem zwrotu zadatku oraz brakiem możliwości ponownego zapisania się na sesję zdjęciową
  5. Klient zapisując się na sesje ma obowiązek podać swoje dane tj. imię, nazwisko, numer telefonu oraz informacje o wybranym pakiecie. Nie ma możliwości zmiany pakietu po sesji
  6. Wymaga się, aby klient przychodził na sesje punktualnie. Fotograf akceptuje do 15 minut spóźnienia. Po upływie tego czasu fotograf ma prawo odmówić wykonania sesji bez konsekwencji dla Niego. Jeśli natomiast wiesz, że spóźnisz się ponad 15 minut koniecznie zadzwoń i mnie poinformuj – szanujmy siebie i swój czas
  7. Podczas sesji zabrania się robienia zdjęć oraz nagrywania sesji przez klienta i osoby towarzyszące
  8. Zakupione fotografie, wydruki, fotoprodukty przez klienta na własną rękę nie podlegają reklamacjom. Każdy klient dostaje od fotografa wydruki z sesji, które fotograf zamawia w drukarni, z którą współpracuje
  9. Na wydruki z sesji czeka się do 7 dni roboczych – czas ten może się czasem wydłużyć
  10. Rezerwując sesję zdjęciową lub inną usługę klient oświadcza, że zapoznał się z dorobkiem artystycznym fotografa oraz akceptuje prezentowany przez Niego styl
  11. Zabrania się samodzielnego ingerowania w wygląd zdjęć wysłanych przez fotografa tj. nakładanie filtrów, zmiana kolorów, kadrowanie, używanie zdjęć w celach komercyjnych przez klienta. Fotograf zastrzega sobie wyłączne prawo do jakiejkolwiek ingerencji i modyfikacji zmieniających wygląd fotografii
  12. Zabrania się wstawiania na social media zdjęć ze znakami wodnymi „zdjęcie do wyboru” z platformy „Mafelo”, przez którą są wysyłane zdjęcia do wyboru dla klienta. 
  13. Fotograf gwarantuje najwyższą jakość usług oraz wykonywanych zdjęć – jakoś lepsza bądź porównywalna ze zdjęciami prezentowanymi w portfolio i galeriach fotografa
  14. Zapłata za sesje oraz reportaż następuje tego samego dnia, po zakończonym zleceniu
  15. Fotograf udostępnia klientowi zdjęcia w specjalnie stworzonej do tego platformie galerii internetowej. Zdjęcia przetrzymywane są w takiej platformie do pół roku od momentu ich wysłania. Po upływie tego terminu zdjęcia są trwale usuwane z platformy i dysków fotografa
  16. Fotograf przetrzymuje tylko te zdjęcia, które klient wybrał lub które fotograf wysłał do klienta ( sesje artystyczne oraz reportaże)
  17. Nie sprzedaje ani nie wysyłam zdjęć bez obróbki
  18. Ceny za pakiety nie podlegają negocjacjom i obniżkom
  19. Fotograf ma do 30 dni roboczych na oddanie gotowych zdjęć do klienta. Czas ten może się wydłużyć w przypadku choroby, urlopu oraz Świąt
  20. Klient ma do 5 dni roboczych na wybór zdjęć z sesji (sesje rodzinne lifestylowe, noworodkowe lifestylowe, studyjne ciążowe i kobiece, z sesji artystycznych zdjęcia wybiera fotograf)
  21. Wydruki oraz inne fotoprodukty fotograf wysyła klientowi Pocztą Polską, listem poleconym. Klient ma obowiązek po zakończonej sesji podać fotografowi adres do wysyłki wydruków
  22. Oddane przez fotografa zdjęcia nie podlegają reklamacjom ani żadnym roszczeniom